Subject: Teade - Naissaar, Väikeheinamaa küla / Lillängin, Viigi, Jürgensoni ja Raineri katastriüksuste detailplaneeringu algatamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 10:19:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 25.06.2025 otsusest
nr 18 „Naissaar, Väikeheinamaa  küla / Lillängin, Viigi, Jürgensoni ja
Raineri  katastriüksuste detailplaneeringu algatamine, lähteseisukohtade
kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine“
(teade ja otsus

lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

<https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algata
tud-detailplaneeringud>
https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/algatat
ud-detailplaneeringud

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee